Szukaj na tym blogu

niedziela, 5 czerwca 2016

Urodzinowo ;)

Witajcie,
kilka dni temu, dokładnie w Dzień Dziecka urodziny obchodziła nasza Beatka. Nie mogłam przecież pominąć tego faktu i poczyniłam dla Beaty urodzinową karteczkę. Specjalnie zaglądnęłam do metryczki, jakie to kolory nasza solenizantka lubi i postawiłam na dodatki niebieskiego i fioletu.
W ruch poszły Agateriowe papiery (normalnie musiałam tego dnia je pociąć, nie mogłam się oprzeć ;)) i moja najnowsza Julka ;) Normalnie uwielbiam układać te warstewki, a ta akurat daje pole do popisu ;)

Dobra, nie gadam, tylko pokazuję ;)













Dzisiaj króciutko, nocami produkuję kwiatki, bo zapasy doszły do zera i teraz ledwo na oczy patrzę ;)
Wracam wkrótce z kolejną bardzo już zaległą pracą - prezentami na dzień Matki ;)

5 komentarzy:

  1. Wiki karteczka świetna, super jest ta granatowa koronka wystająca spod kiecki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiki, ta kiecka jest genialna. Wcześniej nawet nie zastanawiałam się nad tym, że jest robiona warstwami. Istne cudeńko i w dodatku pięknie pokolorowana! Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń