Szukaj na tym blogu

sobota, 10 marca 2018

Nadrabiam zaległości

Witajcie kochani. Znowu zamilkłam.Ale to przez brak sił. Nie wiem, czy to przez tą ciągnącą mi się już zimę, wieczne zabieganie, czy jeszcze coś innego (pewnie wszystko razem ;)). Pożegnałam się już z Craft Style/Papelia. I dzisiaj właśnie chciałam Wam moje ostatnie inspiracyjne prace pokazać.

Pierwsza dla Papelii kartka wielkanocna






Z Craft Style pożegnałam się czekoladownikiem na Merci. Chyba nie muszę mówić skąd baza? No dobra, wiadomo ;) Pewnie, że to GoatBoxowy czekoladownik ;) Do kupienia tutaj ;)







Przypominam jeszcze o mojej rozdawajce. Jeszcze kilka dni zostało :)

http://mamuskowerobotki.blogspot.com/2018/02/obiecaam-wam-niespodzianke.html


Pozdrawiam cieplutko

3 komentarze:

  1. Przepiękna karteczka wielkanocna, a czekoladownik Merci cudny, a te GoatBoxow też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń